21.8.2013

JUTSKUJA (fixed)

Nyt ollaan sitten päästy "normaaliin arkeen". Vegasin jälkeen heti seuraavana päivänä oli momin siskontytön allasbileet, jotka pidettiin täällä meillä. Oli kyllä hauskaa! Ja jostain syystä mulla on kuvia vaan ruoasta...Koko päivä meni järjestellessä ja koristellessa paikkoja, kunnes siskontytön vieraita alkoi tulla. Valitettavasti kaikki eivät päässeet, mutta se ei tarkoita, etteikö olisi hauskaa! 

Seuraava päivä meni sitten Hawaiian Falls-vesipuistossa. Menin jopa pelottavan näköisiin liukumäkiin, mutta kaikkiin mäkiin ei menty, kun se paikka oli niin täynnä, joten jonot oli tosi pitkiä. Päädyttiin sitten menemään takaisin kotiin tekemään pitsaa ja oleskelemaan. 

Koululla on käyty nyt kahteen otteeseen ja nyt mulla on kaikki ok, paitsi lentopallon try-outit. Tänään käydään katsomassa mun koulun joukkueen peliä, minne valmentaja meiät kutsui. Oon katsonut varmaan miljoona videota try-outeista! Jännittää ihan superpaljon.

Mun koulussa on tosiaan yli 2500 oppilasta ja koulu on ainakin tarpeeksi iso. Kerroksia on kaksi ja siipiä on A:sta G:hen! Käytiin mun lokerolla, harjoittelin sen avaamista ja pam onnistuin varmaan viidennellä yrityksellä :-D Käytiin myös läpi mun tulevat luokkahuoneet, joten mun pitäisi suunnilleen tietää minne mennä. Pyh, myöhästyn varmaan monta viikkoa jokaikiseltä tunnilta,  vaikka mulla on tosiaan seitsemänsivuinen kartta! Opiskelija henkilökortti on tilattu, lukujärjestys (lentopallo, algebra, US. historia, kemia, englanti ja vuosikirja) saatu ja kaikki koulutarvikkeet on hankittu. Kaikki on siis valmiina!

PS. Katsokaas, kuinka söpö kotiavain mulla on ;-)
PPS. Korjattu juttu on alleviivattu.

2 kommenttia:

  1. jeesus mäki ostin noita erivärisii vihkoja ja pelkästää joku viis niitä painaa joku 50kg:DD

    VastaaPoista
  2. Aws, tuo avain ! :3

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista

LOVE YOU ♥