23.9.2013

HIGHLIGHTS

Hui viime postauksesta onkin vierähtänyt enemmän kuin pari päivää! Pyydän anteeksi jo etukäteen, että kuvien paljous on hälyttävän vähäinen. Medieval Timesissa loppui akku ennen jutun alkua ja orientaatiossa oli niin hauskaa, että kuvailu jäi vähälle!

Ekana voisin sanoa, että mulla on kaikki enemmän kuin hyvin. Oon luonnostellut tällästä superduper vaihtokuulumispostaustsydeemiä ja edistyy aikasta hyvin! Koulussa vaan on vähän kiireitä, niin en ehdi edes viikonloppuisin kirjoitella, kun kouluhommat puskee päälle. Mutta nyt tässä pitkän ajan jälkeen on hyvä kirjoitella vähän kommelluksia ja kuulumisia!

Viikko sitten sunnuntaina käytiin Medieval Timesissa hostperheen kanssa. He olivat siellä viimeksi kaksikymmentä vuotta sitten, eli tavallaan tämä oli uusi juttu meille kaikille. Asiathan tuppaavat muuttumaan ajan myötä! Kysehän on tällaisesta keskiaikais-ravintola+viihde paikasta, missä on ritareita, kuningas, prinsessa, pahis ja ruokaa. Yleisö jaettiin eri väreihin ja jokaisella värillä oli oma ritari. Meidän ritari oli pukeutunut punaiseen, joka sattuneista syistä on paras väri ja meidän ritari voitti koko turnauksen ja päihitti pahiksen! :-D + Ritarit heittelivät kukkia yleisöön ja hups, tämä tyttö sai oman kukkasen, minkä ritari heitti suukon saattelemana. Hih. Medieval Times on kyllä ihan todella siisti paikka ja ruokakin oli hyvää, aterimet ois kyllä ollut kätevät, mutta eihän niitä käytetty silloin
Eilen, eli lauantaina mulla oli Post-Arrival-orientaatio. Oli ihana nähä kaikkia vaihtarikavereita! Ekana me saatiin nimilaput ja jäätiin odottelemaan muita saapuvia. Sitten meidät jaettiin ryhmiin, missä me kävimme tähänastisia fiiliksiä ja kokemuksia läpi. Saatiin myös kaikenlaista infolappusta ja yhteystietoja, mutta orientaatio ei mun mielestä kauheasti eronnut ekasta orientaatiosta. Orientaation jälkeen suurin osa poppoosta suuntas tällaseen pelihalliin, missä saatiin kokeilla esimerkiksi Whirlyballia, joka on tavallaan lacrossea sähköauton kyydissä. Mä vaan kruisailin ympäriinsä, sain kerran pallon kiinni :-D Sitten kokeiltiin porukalla kaikenlaisia pelejä, esimerkiksi tanssimattopeliä, koripallonheittoa ja ilmakiekkoa. Käykää kurkkaamassa mun Insta ja kattokaa video, jonka postasin lauantaina, se tyttö oli ihan mieletön tanssipelissä! Ja täytyy sanoa vielä, että olin ihan pro koripallopelissä. 73 pistettä 40:ssä sekunnissa, voitin jotkut peliä pelanneet miehet ja kaikki vaihtarit, jos saa kehuskella! Onko teillä jotain taitoja, joita ette tienneet omaavanne? Tä oli mulle ylläri.
Sitten vielä loppukevennykseksi mulle tapahtunut hirvee juttu. Ootteko varmoja, että haluutte kuulla tän? Omalla vastuulla. 

Okei, tokana koulupäivänä eräs mun koulua käyvä poika pyysi mua homecoming tansseihin. Mitäs tämä neiti muuta sanoisikaan kuin ei, olihan sentään TOINEN KOULUPÄIVÄ. Seuraavana päivänä tämä eräs pyysi mua tavaamaan nimen, jotta saisi kirjoitettua nimen oikein FBssä. Tietenkin tavasin nimen tahallaan väärin! Nyt viikko sitten hän pyysi mua uudelleen pariksi, sanoin ei. Perjantaina sain häneltä kirjeen, missä hän yritti vielä kolmatta kertaa pyytää mua pariksi kertoen, kuinka hyvä tyyppi hän on ja kuinka ihanaa olisi olla mun pari. Kirjeessä oli kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Esim. hänen kotipuhelinnumero, kännykkä, insta ja s-posti. Tunnin jälkeen sain täyttää lapun, missä hän kysyi luinko kirjeen ja mikä mun lopullinen vastaus oli. Se valitettavasti oli edelleen ei. Mulla oli niin surku fiilis ton jälkeen, kunnes selitin tämän lentopallojoukkueen tytöille ja yksi heistä sanoi, että tämä poika käyttää MUN NIMEÄ espanjan esimerkkilauseissa esim Janina meni kauppaan. Janina ei oo erityisen yleinen nimi USA:ssa, etenkään tällä tavalla lausuttuna. Eipä ollut surku enää ton infon jälkeen! Nyt täytyy keksiä joku taktiikka, miten vaihtaa paikkaa englannissa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LOVE YOU ♥