18.11.2013

EROJA OSA 1


Siin on mun eka videopostaus vaihtariblogissa! Kertokaa mielipiteet ja uudet ehdotukset seuraavaa "jaksoon"!

Näitä eroja vaan koulusysteemeissä on ihan mielettömästi! En ees päässyt kaikkiin eri aktiviteetteihin, mutta vähänkin Amerikasta tietävät tietää promit ja kaikki, niin ehkä mun ei tarvii höpöttää niistä :-)

Mutta tätä oli yllättävän hauska kuvailla! Suomella kesti vähän aikaa tulla mutta kyllä se sieltä loppujen lopuksi tuli! 

PS. Mut löytää Twitteristä (@janinahakala), oon siellä ja Instagramissa  (@anettetuulia) aktiivisimmillani!! :-)

+Pointsit mulle ehkä upeimmasta alotuskuvasta!

15 kommenttia:

  1. kuulostat ihan ulkomaalaiselta :D siis hyvällä tavalla!

    VastaaPoista
  2. Musta tuntuu et sun suomen kieli on ns muuttunu ku oot puhunu niin paljon englantii!:D jos tiiät mitä tarkotan:)

    VastaaPoista
  3. Tää oli kyl tosi hyvä postaus! :D

    Seuraava videopostaus vois olla vaik siit, et millasiks Amerikkalaiset ihmiset on osottautunu, tarkoitan siis siinä mielessä, kun Suomalaisii pidetää hiljasina ja juroina ja näi, nii onks Amerikkalaiset millasii sellaselt luonteeltaa? ollaanko siellä vaikka avoimempia kuin täällä?...kauheen pitkä kommentti, mut toivottavast ymmärrät ees jotai täst selityksest :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-)

      Joo eli seuraavan osan aihe on ihmiset täällä!

      Poista
  4. Ja voisit ehkä kertoo kans vähän siitä et miten helposti oot tutustunu tai ystävystyny ihmisiin ja mitä kautta! Ite oon kans lähös vaihtoon niin kiinnostais kuulla just tosta ydtävystymisestä ja ihmisistä yleensäkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Voisin tuon videon, missä kerron ihmisistä täällä väsätä vaikka tulevana viikonloppuna :-) Pysykää kuulolla ;-)

      Lähetkö minkä järjestön kautta ja ens lukuvuodeksi?

      Poista
    2. Jeee!:)

      Ite lähen rotaryn kautta ja ens lukuvuodeks juu. Maata en vielä edes tiedä:D Se voi olla Espanja,Kanada,Usa,Australia tai Uusi seelanti. Jänskääääää!!

      Poista
  5. sori mut oliko susta juttu joulukuun demissä, se pigmenttiläiskä (syntymämerkki) juttu? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä se oon :-) En oo ite viel kokonaisuudessaan nähnyt sitä, oliks hyvä??

      Poista
    2. Oli tosi hyvä :) oli pakko mennä heti sen jälkee googlettaa sun nimi et löytäisin tön blogin :D mut saitko siit jotain ku sua haastateltii siinä? (:

      Poista
    3. Huh! Haha vähän ihana :-) Sain pitää ne vaatteet, jotka sain kuvauksissa ja mulle postitetaan mun oma kopio tänne Jenkkeihin :-)

      Poista
  6. Mäkin näin sen Demi-jutun! Olin ihan kokonaan unohtanu että vinkkasit sillon täällä blogissa siitä joulukuun Demistä, ja repäsin sen lehen miun kaverin kädestä ku näin siut siellä sivulla :D

    Se oli tosi hyvä juttu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha et oo ainut joka unohti! En oo tottunut näkeen omaa nassuu misää lehdissä ni oon aika täpinöissään tost :-D

      Poista

LOVE YOU ♥