24.11.2013

KUULUMISIA

Heissulivei! Siitä onkin vähän aikaa kun viimeksi kirjoitin tänne! Kiitos kaikille ihanille, jotka mulle jätti kommenttia viime postaukseen :-) Ja jos tekisin selväksi vielä muillekin, muistatteko kun sanoin, että kannattaa pitää silmällä Demin joulukuun numeroa? Siellä on juttu musta, jos joku lehden lukijoista ei huomannut! Jänskättää nähä se numero livenä, mutta postin kulusta ei ikinä tiiä. Ite lähetin täältä kirjeen perhetutulle kaksi kuukautta sitten ja ei oo vieläkään kuulunut mitään, höh. Posti kylläkin kulkee miljoona kertaa nopeampaa tänne kuin sinne. Postista puheen ollen, mulle on tullut postia ties mihin aiheeseen liittyen ja ajattelin tähän kuulumisiin laittaa vähän väriä. 

Täällä tosiaan odotellaan innolla jo joulua, siellä varmaan myös. Joulukuusi koristeltiin jo viime viikonloppuna, eli täällä ollaan ihan valmiina jo! Meijän naapuruston vieressä on sellanen vähän rikkaampi naapurusto, jonka valoloisto on kuulemma tosi hieno. Bussilla kun siellä kiertelee näki jo marraskuun alussa valojen laittelua! Pieni paniikki vaan lahjoja ajatellen... Onko ehdotuksia? 

Yks toinen juttu vaan on lähempänä, eli Kiitospäivä! Sitä juhlitaan ensi torstaina, koulusta päästään lomailemaan tiistaina. Torstain jälkeen on myöskin Black Friday, eli se tarkoittaa heräämistä kolmelta aamuuyöllä ostoksille. Katsoo jaksanko vaatettaa itteeni kunnolla, vai menenkö pyjamalla säätämään, en usko olevani ainoa! Vähän oon katsonut tarjouksia ties mistä jutuista, mutta kamerasysteemit on kyllä kiinnostaneet eniten. Oon miettinyt itelleni joululahjaa ja ehkä samalla synttärilahjaa, mutta saa nähdä saanko sponssia tähän asiaan :-D

Koulussa menee todella hyvin, matikka alkaa mennä vähän kurjemmin, mutta sinnitellen eteenpäin. Mä ja toinen AFS oppilas Italiasta ollaan ihan pro enkun tunneilla, historia menee paremmin, vuosikirja pitää kiireisenä, floral designissä tehdään maanantaina asetelmia, kemiassa pelkkiä kymppejä... Ei valittamista! 

Yksi juttu täällä on... Kun on kesä ja lämpöasteet on korkeet, niin sisätiloissa on niin jäätävän kylmä. Mutta nyt kun ilma on alkanut kylmenemään, niin sisällä on reilusti yli 20 astetta, että ei tiiä miten pukeutuu! Texasin talvi ei kyllä ole lähelläkään Suomen talvea... Tosiaan mä hypin hameella vielä alkuviikosta, eli oli sellaiset 20 astetta. Loppuviikosta kyllä päästiin melkein pakkasasteisiin ja saatiin jäätävää sadetta (vesi siis melkein jäätyi ilmassa). Nyt opettajatkin sanoivat, että kannattaa katsoa maanantai-aamuna uutisia, jos vaikka voidaan jäädä kotiin kaiken jään takia ;-)

Ne vakkarikaverit on löytynyt. Aamulla ennen tuntien alkua mulla ja kavereilla on se tietty pöytä missä istutaan samassa istumajärjestyksessä ja maailma järkkyy jos joku vaihtaa paikkaa :-D Laitoin muutaman kaverin maistamaan salmiakkia... Jos vaikka sanon tyttöjen ottaneen sen paremmin kuin pojat. Yhden pojan mielestä se maisui ihan lihalta ja nieli sen kuin pillerin. Suoraan sanoen mulla on ihan mielettömän hauskaa näiden tyyppien kanssa!

Huomenna eli sunnuntaina mua oottaakin Catching Fire ja lentopallon päätösjuhla! Toivottavasti saan aikaiseksi otettua edes suht ok kuvia sieltä :-) Jos aikaa riittää, kuvaan videon huomenna myös, niin saan postattua sen maanantaiksi tai tiistaina!

5 kommenttia:

  1. Mä lähetin vähän aika sitten muutaman kirjeen eikä menny ku 5 päivää et ne oli suomessa ja paketin lähettämisessä meni pari viikkoa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on sitten ollut tuuria, kuulemma täältä kirjeet menee NYCiin, sitten ko on tarpeeks painava se määrä Suomeen menevii ni sitte lähtee eteepäi... No, ihansama :-D

      Poista
  2. Hei mä haastoin sut mun blogissa! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus ♥ Hehe mäki haastoin sut mun blogissa ;)
    http://elinainusa.blogspot.com/2013/11/blog-challenge.html

    VastaaPoista
  4. Kiitti Kia ja Elina! ♥ Oon tosi huono toteuttelee tällasii haasteita, mulla on varnaan nyt yhteensä neljä hamstrattuna :-D Täähän tarkottaa et melkeen kysymyspostaus! Koitan jossain vaiheessa saada aikaiseksi...

    VastaaPoista

LOVE YOU ♥