21.12.2013

SO PRETTY I'M GONNA CRY

Ekaksi kysyn, että mitä haluatte mun höpöttävän mun enkuksi tulevaan videopostaukseen, jonka ajattelin kuvata tänä viikonloppuna? Lisää eroja, kuulumisia...? Taivas on rajana! Jos haluutte vaihteeksi kuulumisia, niin aina voi kysellä jotain mun elämästä täällä ja mä parhaani mukaan yritän vastailla :-)

Käytiin torstaina ajelemassa sellaisella vähän "rikkaammalla" asuinalueella, mikä on tossa ihan nurkan takana. Se on tunnettu heidän väriloistostaan joka joulu ja populaa tulee toiselta puolelta Texasia katsomaan niitä. Siellä voi mennä hevosvaunujen kanssa ympäri aluetta ja katsella, mutta me mentiinkin avoautolla me kolme + kolme schnauzeria. Voin sanoa että hauskempaa oli varmasti tällä tavalla!

Täällä panostetaan yleensäkin ihan hirmuisesti jouluun ja en malta oottaa postata joulupostausta teille! Oikeastaan host-isä sanoi, että jos meen jonkun muun luokse käymään, niin siellä ei välttämättä olla niin innoissaan joulusta kuin tässä talossa. Meillä tosiaan tuo joulukuusi on tönöttänyt jo marraskuun viimeisestä viikonlopusta lähtien! Kieltämättä en näe syytä miksi noin nätin kuusen voikaan jättää pitkäksi aikaa laatikoihin! 

Mullakin viimein alkoi joululoma. Lukukauden päätteeksi täällä on sellainen lukiotyyppinen koeviikko, jonka kokeet on koko lukukauden asioista. Ns. "loppukokeet". Osa meni hyvin ja joidenkin kanssa oisi voinut enemmän tsempata, mutta kunhan läpi pääsin ja keskiarvo ei kärsinyt numeroista niin oon tyytyväinen! Ihanaa viikonloppua ♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LOVE YOU ♥