9.12.2013

WINTER WONDERLAND

Ihan ekana, kuvaan teille tänään videon!

Tänne iski kunnon myrskyt ja jääsateet torstai-päivänä ja tämä aiheutti koulujen ja monien työpaikkojen sulkemisen. Täällä kun tällaisia päiviä ei usein tuu, niin Texas ei oo varautunut kaikkien talvirenkaiden ja muiden härpäkkeiden kanssa koska ei oo tarvetta! En mäkään usko että parille päivälle vuodessa pitäisi ostaa sellaisia :-D

Tosiaan me saatiin vapaaksi perjantai ja tänään saatiin myös olla kotosalla, eli tällainen miniloma ennen joululomaa! Kyllä oon tyytyväisenä ollut ja istuskellut sisällä vähän rauhoittuen koulusta. Koulu alkaakin melkeen samantein kokeella, kun niin monta vapaata tullut. Noh, harmi.

Mutta on pakko laittaa teille nää kuvat, kun kaikki kukat jne. jäivät jääkerroksen alle, puiden oksat olivat sentin päässä maasta jään painaessa niin paljon. Tämä oli oikeesti Winter Wonderland, niin kaunista! Huvittavaa oli nähdä kaikkien täällä menevän paniikkiin tästä säästä. Kaupoista esimerkiksi loppui ruoka (kaikki maidot, kananmunat, liha, leipä...). Ihan maailmanlopun meininkiä :-D

Vielä yksi juttu, laitan sivupalkkiin linkkilistan, mistä pääsee klikkailemaan mun toisen blogin vaihtopostauksiin! Aattelin, jos tulevat vaihtarit on kiinnostuneita lueskelemaan niitä :-) Älkää välittäkö mun blogin ulkoasusta, se on ollut vähän pienellä huomiolla kun aloitin tämän kirjoittamisen!

6 kommenttia:

  1. Mä kuulin että siellä Teksasissa joillakin on mennyt sähköt ja kun siellä ei tosiaan oo varauduttu kylmyyteen ja lumeen oikeestaan ollenkaan, niin joutuvat oottamaan sähköjen palaamista tosi pitkään! Toivottavasti siellä ei mennyt sähköt :) Täällä onneks ollaan niin totuttu, että vaikka puolelta kaupungilta meni sähköt sähkötolppaonnettomuuden takia viime perjantaina, niin muutamassa tunnissa kaikki oli taas ennallaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Justiinsa näin! Onneksi meillä ei mennyt sähköt, mutta oltiin jumissa kaks päivää, kun puusta tippus oksa ajotielle ja sähköaita jäätyi!

      Poista
  2. Aattelin nyt laittaa tän kommentin tänne uuteen postaukseen..:P Oon itte lähdös Exploriuksen kautta, ja 2 viikkoa sitten vasta tuli tieto pääsystä niin ei tiedä vielä yhtää että mikä osavaltio, mutta kumminki jo ihanan helpottunu olo kun on ohjelmaan hyväksytty :) Mulla oli ensi vähä vaikeuksia näitten kaikkien järjestöjen kans ku kaikista tuntu olevan allergiapaikat USA:han loppunu (oon siis koirille ja kissoille allerginen :( ), mutta nyt kun vaan löytys perhe niin lähtö sitte varmistuis todella. Ja mulla ei oo kauheen suuria toivomuksia edes osavaltion suhteen, varmaan mun kohdalla riippuu aika paljon siitä mistä löytyy perhe ilman lemmikkejä.:) Ja voi vitsit ihania nämä kuvat! voin vaan kuvitella kuinka kaunista siel on ollu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hyvä se on tännekki laittaa! Ohjelmaan pääsee mitä todennäköisimmin jos on varaa maksaa reissu ja keskiarvo on jees :) Mut onnea! Mun hostäiti on allerginen koirille, mutta silti meillä on täällä schnauzereita, mutta tää rotu onkin allergiarotu eli karva on likimain ku ihmisten hius ja niiltä ei lähe karva melkee ollenkaa :) Mä olin eka AFS-oppilas, joka sai tietää perheen ja sain tietää helmikuussa. Viel on tosi aikanen (etkä oo tehnyt niitä paperihommiakaan varmaan), kun perhetiedot voi tosiaan tulla jopa puoli viotta aikasemmin tai se voi mennä ihan viikko ennen lähtöä. Se tosiaan riippuu paljon, enkä tiiä yhtään miten allergisilla systeemit menee, mutta kyllä mä uskon että kyllä sulle perhe löytyy ja toivottavasti pian! Itse asiassa en tiiä kumpi on pahempi odottelun suhteen, se että tietää perheen aikasin ja täytyy venailla miljoona vuotta vai saada tietää perheen pari viikkoa ennen. :-D

      Poista
  3. Nyt vasta kattoin ton sun videopostauksen ja alko ihmetyttään toi että 'pitää olla korkeat arvosanat, että saa pelata, joku 70% tai jotain". Alku on täällä sama, että pitää olla korkeat arvosanat, mutta täällä pääsee läpi vasta kun on se 70% :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin siis täytyy päästä läpi kaikista aineista, kun Suomessa tosiaan voi olla surkea koulussa ja vaikka saada niitä hylättyjä ja silti voi harrastaa. Taisin mennä omissa faktoissa sekaisin, ei ois eka kerta :-)

      Poista

LOVE YOU ♥