29.3.2014

UNSEEN PHOTOS

Tässä on kaikennäköistä ollut käynnissä, eikä niistä saa mitenkään erillisiä postauksia tehtyä ja sorruin kollaaseihin. Tätä siis on tapahtunut!
1. Valmiina jalkapallopeleihin, staff-kortti kaulassa (vuosikirjasta, pääsen tällä kentän reunalle) ja kamera lataamassa. Hymy kanssa jatkui, kun meidän joukkue pääsi play-offeihin. Eli pelit jatkuu, tämän neidin kannustus siis vielä jatkuu ainakin yhden pelin ajan! 
2. Typical White Girl - Pakkohan Starbucksissa käydä!
3. Tämän jotkut ovatkin saattaneet nähdä mun instassa (@janinahakala) ja tässä on Wall of Stuff, joka koristaa mun huonetta Suomessa! Nyt kun mietin, mun ei olisi tarvinnut laittaa kaikkia noita juttuja tonne, mut mä tykkään ja sillä selvä. Noi kuvat on kyllä vähän vanhempia, koska tuolla ois oikeesti tuplat tosta leffalippujen määrästä...
4. Meillä oli koulussa "Operation Beautiful" päivä. Tämä on siis tarkoitettu tytöille korostaen sisäistä kauneutta ja että kauniita ollaan ilman meikkiäkin. Eli meikkivapaa päivä! En käytä muutenkaan hirveesti meikkiä niin jätin meikit ja laitoin kuvan omasta nassusta ilman meikkiä sitten koulun jälkeen Twitteriin (@janinahakala). Melkeen sama juttu?
1. Tässä alkuviikosta tajusin mulla olevan alle 100 päivää jäljellä. Hirveetä ajatella kuinka nopsaa aika menee! 
2. Täällä on nyt virallisesti lämmennyt ilmat. Oon hyppinyt hameissa ja shortseissa aikalailla joka päivä nyt kahden viikon ajan. Em valita! Ja toi on ehkä mun lemppariasu ikinä. Tämänkin löytää Instasta ihme ja kumma.
3. Perjantaina host-äiti haki mut koulusta, tämä neiti pukeutui shortseihin aamulla ja sitten iltapäivällä kostautui kun autossa mukana oli koirat ja yksi heistä halusi istua syliin. No se ei tapahtunut mitenkään ketterästi ja nyt mua koristaa tuollainen upeus reidessä! Ei oo muuten kiva vetää farkkuja jalkaan...
4. Sitten viikon kohokohta: Eka play-off jalkapallopeli. Lupasin mennä ottamaan kuvia mutta kun se peli meni niin jännäksi niin puoliajan jälkeen unohtui se kamera kaulalle ihan kokonaan. Mentiin 2x10min yliajalle, vieläkin tasan ja rankkareissa sitten viimein voitettiin ja ensi viikolla vielä pelit jatkuu! Kaverilla murtui nenä tuon pelin aikana ja siinä se nenä murtuneena halusi potkaista yhden rankkareista ja se oli se mikä sitten vei meidät voittoon! Tosiaan oli ihan huippupeli, vieläkin 24h myöhemmin oon ihan täpinöissäni ja autossa kaverin kanssa oli ihan hiljaista kun oli niin jänskä peli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LOVE YOU ♥