16.3.2014

VAIHTARI VASTAA


Okei tässä on teille vastauspostaus oikeen videolla!

Tuli pari muuttujaa, kun oli tosiaan tarkoitus laittaa postausta jo maanantai-aamuna, mutta netti ei toiminut, yritin Minnesodassa kolmeen otteeseen ja kaikki kerrat epäonnistui ja sitten tuli surku kun en onnistunut sitten mitenkään laittaa teille tätä aikaisemmin :-( 

Ja yksi hyvä kysymys unohtui: Minkä järjestön kautta lähit ja mitä mieltä oot siitä?

Vastaus: Oon järjestön AFS (American Field Service) ja mulle tä on toiminut ihan mielettömän hyvin! Hinta saattaa olla korkeempi verrattuna muihin järjestöihin, mutta jos katsotaan mitä hintaan kuuluu niin siitä tulee kaikki mukana! Mikä mut veti AFS:n mukaan oli että tä on vapaaehtoisista koostuva järjestö eli ei ole sellaisia elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä tekemässä rahan vuoksi vaan he tykkäävät tehdä tätä työtä ja lähettää nuoria ympäri maailmaa ja tapaamaan meitä upeita nuorukaisia ;-)

Alan työstämään mun Spring Break postausta!

Ja tosiaan, jos joku vaan askarruttaa - muhun voi ottaa yhteyttä mun sähköpostiin (janina.hakala96[at]gmail.com) tai suoraan KIK:issä (@anettetuulia) 
+ Oon aktiivisimmillani Twitterissä, löydätte mun tilin nyt uutena juttuna sivupalkista!

4 kommenttia:

  1. Sulla on jotenkin tosi miellyttäviä nää videopostaukset! Nää on tämmösiä luonnollisen olosia ja näissä on mukavasti jotain sanottavaakin aina! :) Hirmu hyvää jatkoa sulle sinne Texasiin, nauti koko jäljellä olevasta ajasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä kyllä tuntuu et mua ei meinaa saada hiljaseks millään :-D Siks videot venyy pitkiksi! Mutta kiitos paljon ja nautin!

      Poista
    2. Vitsit tykkään sun videoista ja blogista!:) Kauheen mielenkiintosta lukee ja kuulla miten erinlaista siellä on, tulee kauhee matkakuume itellekkin. Oot tosi mukavan olonen, just sellanen johon olis varmasti tosi kiva tutustuu! :)

      Poista
  2. Ihana tossa 14:10 kohassa "eli mä olisin ollut just niitten kans ketkä ei osaa ollenkaa suomee" :D kiva video! :)

    VastaaPoista

LOVE YOU ♥