11.5.2014

HAPPY MOTHER'S DAY

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille! ♡ Toivottavasti tulee mukava päivä :-) Antakaa äideille halit ja liimailkaa makarooneja kortteihin. 

Mä oon taas kömpinyt sängystä ylös, kouluun, kotiin, sohvalle ja sänkyyn. Energia on riittänyt tasan tv:n kyttäämiseen ja siinä se. Sitten oon hirveästi valmistellut koulujuttuja mun tulevaan Disney-reissuun, mikä saa mut tekemään muita enemmän hommia. 

Koulusta puheenollen mun piti osallistua muiden juniorien kanssa sellaiseen End Of Course Historian kokeeseen. 76 monivalintakysymystä ja 4 tuntia siihen aikaa. Olin valmiina alle tunnissa ja sitten pyörittelin peukaloita luokassa sen kolme tuntia... Täällä kun ei päästetä luokasta kun oppilas saa kokeen valmiiksi. 

Huomenna mennään juhlistamaan host-äidin serkun synttäreitä ja ehkä saalistamaan prom-mekkoa. Luitte oikein, tää neiti pääsee sittenkin tanssahtelemaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LOVE YOU ♥